21.9.06

Ammuu

Tällä viikolla mies on ollut työmatkalla, Viisivuotias flunssassa ja minä mahataudissa. Ei hyvä yhtälö. En suosittele.

Suosikkityöpäiväni ei ole sellainen, että ensin kuljeskelen puoli päivää hassussa eläinpuvussa, joka päällä ei voi käydä vessassa ja joka on muutenkin tukala. Sitten minulla on 26 minuuttia aikaa pestä eläinmeikit, hommata jostain itselleni edustuskelpoinen tukka ja naama ja vaihtaa asuun, jota inhoan toiseksi eniten - jakkupukuun. Tämä minulla on edessäni ensi viikolla. Tietenkin juuri ennen kuin lehti pitää saada painoon.

(Mainitsinko joskus jotain järjestötyön autuudesta? Siitäs sain. Ja siitä. Onneksi mulla on niin kaunis musta pellavainen housupuku, että se jakkupukuosuus melkeinpä menettelee. Ostin sen viime keväänä juuri tällaisia tilanteita varten - hyvä minä!)

Palaan näille laitumille, kunhan minua lakataan lypsämästä. Hyvää loppuviikkoa!

5 kommenttia:

Helen kirjoitti...

Työasioissa eläinpuvussa? Tuo on kyllä jo liian paksua.

Mutta onnittelut hienosta jakkupuvusta. Yksi sellainen pitäisi olla jokaisella.

t. nim. "näkis vaan, sekä jakkupuvun että sen tarpeen"

Ohari kirjoitti...

Ammuu! Jakseluita darling!

Anonyymi kirjoitti...

Helen: Kylläpä vaan. Eikä tämä ole edes hulluinta, mitä olen työasioissa tehnyt. En kyllä muista, mikä olisi ollut hullumpaa, mutta melko varmasti jotain on ollut. Hyvä homma tässä on se, että melkein pääsen juontamaan yhden tilaisuuden tai ainakin sanomaan pari sanaa mikkiin, ja se taas oikeasti on suosikkihommaani. Ei nyt ehkä juuri juontaminen mutta kaikenlainen esiintyminen kyllä. Give me an audience ja minä pukeudun vaikka jätesäkkiin.

Kiitos, Ammusein!

Anonyymi kirjoitti...

Hähää- sä siis olit se Leijona-asuinen hörhö BB-talossa!

Mä koitan vältellä jakkupukua niin hamaan tappiin kuin se vain on mahdollista, eli ikuisesti;)

Anonyymi kirjoitti...

No voi hitto, jäin kiinni ;)